Tuesday, June 14, 2011

✿ Nur Kasih The Movie ✿

" Semakin derita menghimpit kita,
semakin dekat rahmat menghampiri kita "

Bagi ku, tak rugi menonton cerita NKTM kat panggung hari rabu (8/6/2011) lepas. Tu pun after kena paksa dek kawan2 aku. Aku rasa, ni cerita ke-3 aku pergi tengok kat panggung. Biasanya, aku asyik nak terlelap je bila duk dlm tempat gelap gitu. Tapi, kali ni, aku tersangatlah FOKUS ! Kawan2 aku: Ela, Ili, Ang & Nurul dah tangkap leleh dah. Aku jek yg relaks cam takdek perasaan langsung. Bukan takdek perasaan, aku tengah fokus utk paham cerita tu (^__^). Sebab terlalu banyak konflik yg membuatkan aku tak sempat nak kuarkan airmata ni. Hehe... Papepun, aku E.N.J.O.Y dikala posting ini...

N.U.R. K.A.S.I.H. T.H.E. M.O.V.I.E. !!! 









 




 


 


 


 


 

"Semakin derita menghimpit kita,
semakin dekat rahmat menghampiri kita"
 

Blog Template by BloggerCandy.com